VELKOMMEN TIL

LIVE STREAMING AV VÅRT FROKOSTSEMINAR

DEN 16. JUNI 2020!



Sterke merkevarer handler ikke om reklame, men relasjonsbygging!

Mange bedrifter misforstår reklamens betydning og sløser årlig bort millioner av kroner på såkalt merkevarebyggende reklame som verken skaper sterkere merkevarer eller øker salget.

Det er en gedigen misforståelse at bygging av sterke merkevarer først og fremst handler om reklame. Det handler egentlig om er å ta regi på kunderelasjonen og legge til rette for at kundens behov blir dekket mer effektivt etter som relasjonen utvikler seg.


De som lykkes, vil få et enormt forsprang. Vi ønsker å dele våre idéer og arbeidsmetodikk med deg.

Vi er spesialister på strukturering og analyse av alle tilgjengelige markedsdata. 


Dette gjør det mulig for våre kunder å fokusere sine ressurser på det som faktisk fungerer!

Foredrag av:


Fred Selnes

Styreleder CPM Analytics

Professor Handelshøyskolen BI

Lars Ove Brenna

Adm.dir./Rådgiver, CPM Analytics

Tid/sted frokostseminar:


16

JUNI

2020

09:00 

til 

11.00 

ODEON KINO

Vitaminveien 27
0484 Oslo


(Coronatiltak vil ivaretas i henhold til myndighetenes råd og anbefalinger)


La oss sammen avlive noen markedsføringsmyter!

Å betale for markedsføring eller markedstiltak som ikke fungerer, er det samme som å sløse med markedsbudsjettet. Derfor er vår misjon i CPM Analytics "å fjerne markedsføring som ikke virker".

Marketing analytics handler om nettopp dette - å identifisere tiltak som bør prioriteres og hvordan din salg og markedsføring kan målrettes for best mulig resultater. Å jobbe kundesentrisk og datadrevet er nødvendig for å overleve på lang sikt, og dette krever kunnskap og utnyttelse av dine markedsdata.


Vårt seminar vil gi deg en solid påfylling i både teori og praksis for å legge en ny strategi for merkevarebygging - med fokus på å skape en verdifull relasjon mellom kunden og merkevaren. Vi vil i tillegg gi eksempler på vårt metodeverktøy som kan gi den innsikt over dine kunder, ditt marked for å kunne praktisk gjennomføre den nye strategien i fremtiden.


Bli med oss på frokostseminar og lær mer om dette - velkommen skal du være!


Dette vil du lære om på frokostseminaret:

  • Grunnleggende teori om merkevarebygging
  • Misforståelsen om at sterke merkevarer først og fremst handler om reklame
  • Under hvilke betingelser skaper bruk av merkevaren lojalitet?
  • Design og innovasjon av kundens relasjon med merkevaren
  • Strategisk ansvar i bedriften for merkevarebygging - hvordan gjennomføre i praksis?
  • CPM Analytics metodeverktøy for nødvendig innsikt innen strategisk merkevarebygging

Gjenstående tid til påmeldingen stenges:

03
Dager
22
Timer
19
Minutter
12
Sekunder

Frokostseminaret er FULLBOOKET  (maksimalt 50), 

men - du har likevel mulighet til å få med deg seminaret via LIVE STREAMING / WEBINAR.


Meld deg på, og du vil få tilsendt link til live stream 16. juni - velkommen!

Copyright 2019, CPM Analytics AS

>