Frokostseminar
Smartere e-poster
Bli med oss på seminar der vi demonstrerer hvordan du lære av din e-post historikk for å gjøre dine fremtidige e-postkampanjer mer effektive og lønnsomme!
ODEON Kino, Nydalen. 11. januar 2023 (kl. 09.00 - 10.30)
VELKOMMEN!
Avansert AI og maskinlæring
På en unik måte, dekomponerer vi alle dine e-poster i tusenvis av piksler og andre komponenter. Deretter benyttes AI, maskinlæring og tekstanalyse for å forstå effekter av innholdet i e-postene
Avansert AI og maskinlæring
På en helt unik måte, dekomponerer vi alle dine e-poster i tusenvis av piksler. Deretter benyttes AI, moderne maskinlæring og tekstanalyse for å forstå effekter av innholdet i e-postene.
Den mest effektive kommunikasjon til dine beste kunder
- E-postkommunikasjon er x40 så effektiv som sosiale medier, og kostnadene til sosiale medier har økt med 31% på 12 måneder
- Har en god rekkevidde og en god kanal til å treffe kunder som er interessert i dine produkter
- E-poster er fleksible, kan enkelt endres og måles opp mot hverandre. Veldig enkelt å endre taktikk basert på innsikt
Når skal du sende?
Når på dagen, hvilken dag i uken er det best å sende e-poster til dine kunder. Alle er forskjellige, hva er korrekt tidspunkt for dine kunder?
Betyr lesbarhet noe?
Hva er lesbarhet og betyr det noe? Alle e-poster har en lesbarhetscore, hva kan denne fortelle oss?
Hvor ofte skal du sende?
Noen sender e-poster nesten hver dag, andre en gang i måneden. Har du testet ulik frekvens? Hva er det korrekte for deg og dine kunder?
Hva bør det stå i emnefeltet?
Hvilke triggerord bør du ha i emnefeltet for å skape interesse? Hva er det som får kundene dine til å åpne og klikke i e-posten?
Tekst eller bilde?
Hvor mye tekst eller bilder skal du ha i en e-post? Vi analyserer hvor mye bilder du har benyttet, og måler deretter resultatene.
Hvilke tema skaper interesse?
Avansert tekstanalyse leser temaene i e-postene og gir deg informasjon om hvilke tema som skaper kundeinteresse
Når skal du sende?
Når på dagen, hvilken dag i uken er det best å sende e-poster til dine kunder. Alle er forskjellige, hva er korrekt tidspunkt for dine kunder
Betyr lesbarhet noe?
Hva er lesbarhet og betyr det noe. Alle e-poster har en lesbarhetscore, hva kan denne fortelle oss?
Hvor ofte skal du sende?
Noen sender eposter nesten hver dag, andre en gang i måneden. Har du testet ulike frekvens? Hva er det korrekte for deg og dine kunder?
Hva bør det stå i emnefeltet?
Hvilke triggerord bør vi ha i emnefeltet for å skape interesse? Hva er det som får kundene til å åpne og klikke i e-posten?
Tekst eller bilde?
Hvor mye tekst eller bilder skal vi ha i en e-post? Vi kan analyser hvor mye bilder som er i en e-post, og måler deretter resultatene.
Hvilke tema skaper interesse?
Avansert tekstanalyse leser temaene i epostene og gir deg informasjon om hvilke tema som skaper kundeinteresse
Fordelene med smartere e-postanalyse
- Å lære av det du har gjort historisk, er en effektiv måte å bli bedre på!
- Unngå å leve etter etablerte og feilaktige «sannheter» - det er bedre å vite!
- Bruk analyse til å besvare «myter» internt i organisasjonen – for eksempel når lønner det seg å sende ut e-poster eller hvor mange bilder bør brukes?
- Å lære av historien betyr at du kan teste ut nye metoder – også uten A/B testing. Denne analysen er kanskje enklere for deg og din organisasjon. Vi kan gi deg en oppdatert rapport i neste kvartal som forteller deg om du har forbedret e-postene eller ikke!
Smart og enkelt for deg
- Du investerer ca. én time for å tilgjengeliggjøre dine tidligere sendte e-poster, og rapport på klikk
- Du mottar en dybdeanalyse av din e-post historikk basert på våre unike metoder og oppsummert i en rapport fra en av våre dyktige data scientists
- Vi kan levere en tilsvarende analyse mot konvertering fra e-poster sendt til salg
- Videre kan du få en analyse av dine konkurrenters e-poster på samme måte, men uten effektvurdering
- CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå med sterk teoretisk og analytisk bakgrunn
- Bruker moderne metoder og verktøy i våre analyser og vi er i dag 12 ansatte og i sterk vekst
- CPM Analytics bistår kunder i å identifisere og tallfeste potensialene i kunde- og markedsaktiviteter, samt effektmåle disse
- CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå med sterk teoretisk og analytisk bakgrunn
- Bruker moderne metoder og verktøy i våre analyser og vi er i dag 12 ansatte og i sterk vekst
- CPM Analytics bistår kunder i å identifisere og tallfeste potensialene i kunde- og markedsaktiviteter, samt effektmåle disse
Påmelding!
ODEON Kino Nydalen, onsdag 11. januar 2023 kl. 09.00 - 10.30
(Kaffe og registrering fra kl. 08.30) - hjertelig velkommen!