Web Analytics

Økt effekt
av salgsapparatet

Salgsapparat er et viktig virkemiddel for mange virksomheter. Effektiviteten henger nøye sammen med bruk av selgertid på prospekter med høy sannsynlighet for å bli kunde og etablerte kunder med høy sannsynlighet for kjøp av flere produkter og tjenester. Vi starter med en grundig analyse av besøkshistorikk og lagrede kundedata for å kartlegge hva som kjennetegner prospekter som har konvertert til salg.

En tilsvarende analyse gjøres av salg til eksisterende kunder. I neste fase jobber vi sammen med virksomheten for å utvikle salgseffektiviserende tiltak, og videre måling og evaluering av tiltakenes effekt. Vår leveranse er en rapport med påfølgende arbeidsmøter hvor tiltak utvikles og evalueres. Videre etableres en modell som løpende identifiserer nye prospekter med høy sannsynlighet for behov.

Det etableres også en modell som løpende predikerer etablerte kunder med høy sannsynlighet for nye behov. Disse modellene produsere informasjonsark med nøkkelopplysninger som forenkler og forbedrer salgsforberedelser.

I en verden preget av rask teknologisk utvikling og konstant endring er det avgjørende for bedrifter å tilpasse seg og holde tritt med endringene for å forbli konkurransedyktige. CPM Analytics er en ledende aktør innen adferds- og samfunnsvitenskapelig analyse, og hjelper sine kunder med å utvikle effektive strategier, forbedre kundereisen og øke konkurransekraften.

Skal vi ta en prat?

Fortell oss hvordan vi kan hjelpe bedriften din i skjemaet, så svarer vi deg så fort vi kan!

Eller send oss en e-post til:
Jippi, skjemaet ditt er sendt inn! Du hører fra oss straks.
Ånei, noe gikk galt med innsendingen!