Kundeanbefalinger


Vår misjon er ambisiøs – vi skal hjelpe våre kunder med innsikt og kunnskap for å fjerne markedsføring og markedstiltak som ikke fungerer. Dette betyr at vi skal bistå våre kunder med tilsvarende innsikt og kunnskap rundt det som faktisk fungerer godt – og hvorfor det er slik. Vår målsetting er at våre kunder opplever nettopp dette som resultatet av våre prosjekter sammen.

Det gleder oss når våre kunder finner ekstra innsikt i våre leveranser – som hjelper dem til å selge mer på en mer effektiv måte. At vi ovenfor våre kunder fyller rollen som en viktig samarbeids- og sparringpartner, setter vi ekstra stor pris på.

Se noen av våre kundereferanser under:


Betydelig forbedring av effektivitet i markedsarbeidet

CPM hjalp oss med å identifisere en ny segmenteringsmodell for reklamekjøp i bedriftsmarkedet i Norge. Med den nye modellen kunne vi spesialisere salgsapparatet mot unike kundebehov og rette salgsinnsatsen der potensialet for økt salg var størst. Dette har gitt Finn en betydelig forbedring av effektivitet i markedsarbeidet....


Jørn Kristiansen Director Sales development and customer strategy, Finn.no

En viktig samarbeidspartner og sparringspartner

CPM er en kompakt og tilgjengelig organisasjon som balanserer teknisk og statistisk kompetanse med solid forretningsforståelse for det markedet vi operer i. En viktig samarbeidspartner og sparringspartner for oss i Bunnpris.


Anders Moe Kategori- og Markedsdirektør, Bunnpris

CPM bidrar med unik beslutningstøtte for oss!

CPM analyserer hvordan reklame og tilbudskampanjer i ulike mediekanaler driver trafikk på våre nettsider og salget i våre butikker. Gjennom samarbeidet med CPM har vi fått bedre innsikt i kundenes kjøpsatferd og hva Jernia kan - og bør - gjøre for å øke salget til våre kunder.

En klar fordel med CPM er at de jobber faktabasert og eksplorativt. På denne måten får vi hjelp til å bekrefte eller avkrefte hypoteser vi har internt. At de har én fot i den teoretiske verden, og én i den praktiske, gjør at CPM bidrar med unik beslutningstøtte for oss!


Trygve Haldorsen Markedssjef, Jernia

Betydelig forbedring av effektivitet i markedsarbeidet


profile-pic

CPM hjalp oss med å identifisere en ny segmenteringsmodell for reklamekjøp i bedriftsmarkedet i Norge. Med den nye modellen kunne vi spesialisere salgsapparatet mot unike kundebehov og rette salgsinnsatsen der potensialet for økt salg var størst. Dette har gitt Finn en betydelig forbedring av effektivitet i markedsarbeidet....

Jørn Kristiansen Director Sales development and customer strategy, Finn.no

En viktig samarbeidspartner og sparringspartner


profile-pic

CPM er en kompakt og tilgjengelig organisasjon som balanserer teknisk og statistisk kompetanse med solid forretningsforståelse for det markedet vi operer i. En viktig samarbeidspartner og sparringspartner for oss i Bunnpris.

Anders Moe Kategori- og Markedsdirektør, Bunnpris

CPM bidrar med unik beslutningstøtte for oss!


profile-pic

CPM analyserer hvordan reklame og tilbudskampanjer i ulike mediekanaler driver trafikk på våre nettsider og salget i våre butikker. Gjennom samarbeidet med CPM har vi fått bedre innsikt i kundenes kjøpsatferd og hva Jernia kan - og bør - gjøre for å øke salget til våre kunder.

En klar fordel med CPM er at de jobber faktabasert og eksplorativt. På denne måten får vi hjelp til å bekrefte eller avkrefte hypoteser vi har internt. At de har én fot i den teoretiske verden, og én i den praktiske, gjør at CPM bidrar med unik beslutningstøtte for oss!

Trygve Haldorsen Markedssjef, Jernia
>