Hei, vi er
CPM Analytics
CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå som samler inn, systematiserer og analyserer data for å gi innsikt til våre kunder.
Vi kombinerer metodikk fra adferdsvitenskap og samfunnsvitenskap for å både beskrive, forstå og predikere kundenes valg, behov/motivasjoner og bruk av produkter og tjenester.
Selskapet ble startet av Fred Selnes, som er professor i markedsføring ved BI Norwegian School of Management i Oslo.

Vil du bli med i gjengen?
Se ledige stillinger
Fred Selnes er en professor i markedsføring ved BI Norges Handelshøyskole i Oslo. Hans forskningsinteresser inkluderer kundeporteføljestyring, merkevareledelse og organisering av markedsføring.
I 2006 startet Fred selskapet CPM Analytics, og har samlet et ekspertteam bestående av data scientists, data engineers og strategiske rådgivere for å hjelpe organisasjoner med å identifisere og utvikle tiltak som skaper resultater.
Sammen leverer vi innsikt om kundenes valg - med vekt på effektive markedstiltak og kundevekst.
Noen av de vi jobber med







