Smartere e-poster

Du har sikkert erfart at noen av dine e-poster har større effekt enn andre - nå kan du lære i dybden hvilke tema/budskap, emnetekster og utforming som gir de største gevinstene!

Vårt unike verktøy analyserer hele din e-post historikk og gir deg svar på hva som virker effektivt og gjør dine e-postkampanjer lønnsomme!

Effektanalyse med hjelp av avansert AI og maskinlæring

Vi dekomponerer alle dine e-poster i tusenvis av piksler og andre komponenter. Deretter benyttes AI, maskinlæring og tekstanalyse for å forstå effekter av innholdet i e-postene

Avansert AI og maskinlæring

På en helt unik måte, dekomponerer vi alle dine e-poster i tusenvis av piksler. Deretter benyttes AI, moderne maskinlæring og tekstanalyse for å forstå effekter av innholdet i e-postene. 

Få enda større effekt av din mest effektive kommunikasjonskanal!

  • E-postkommunikasjon er 40 ganger så effektiv som sosiale medier, og kostnadene til sosiale medier har økt med 31% på 12 måneder
  • Å reaktivere både lojale og litt mer perifere kunder i din kundeportefølje er effektivt! De har allerede vist interesse for din merkevare og produkter 
  • E-poster er fleksible, kan enkelt endres og måles opp mot hverandre. Veldig enkelt å endre taktikk basert på innsikt
  • Du kan til og med lære av dine konkurrenter - da sammenlikner vi innholdet i dine e-poster mot konkurrentenes! Dette har du IKKE sett før!

Den mest effektive kommunikasjon til dine beste kunder

  • E-postkommunikasjon er x40 så effektiv som sosiale medier, og kostnadene til sosiale medier har økt med 31% på 12 måneder

  • Har en god rekkevidde og en god kanal til å treffe kunder som er interessert i dine produkter 

  • E-poster er fleksible, kan enkelt endres og måles opp mot hverandre. Veldig enkelt å endre taktikk basert på innsikt

Hva betyr lesbarhet?

Hva er lesbarhet og betyr det noe? Alle e-poster har en lesbarhetscore, hva kan denne fortelle oss?

Riktig budskap i emnefeltet

Hvilke triggerord bør du ha i emnefeltet for å skape interesse? Hva er det som får kundene dine til å åpne og klikke i e-posten?

Fordeling av tekst og bilde

Hvor mye tekst eller bilder skal du ha i en e-post? Vi analyserer hvor mye bilder du har benyttet, og måler deretter resultatene.

Hvilke budskap fungerer?

Avansert tekstanalyse leser temaene i e-postene og gir deg informasjon om hvilke tema/budskap som skaper kundeinteresse

(I tillegg finner vi selvfølgelig optimalt tidspunkt for utsendelse av dine e-poster og hvor ofte du bør sende. Alt dette læres fra effektanalysen som gjennomføres)

Hva betyr lesbarhet?

Hva er lesbarhet og betyr det noe? Alle e-poster har en lesbarhetscore, hva kan denne fortelle oss?

Riktig budskap i emnefeltet?

Hvilke triggerord bør du ha i emnefeltet for å skape interesse? Hva er det som får kundene dine til å åpne og klikke i e-posten?

Fordeling av tekst og bilde

Hvor mye tekst eller bilder skal du ha i en e-post? Vi kan analyser hvor mye bilder du har benyttet, og måler deretter resultatene.

Hvilke budskap fungerer?

Avansert tekstanalyse leser temaene i epostene og gir deg informasjon om hvilke tema/budskap som skaper kundeinteresse

(I tillegg finner vi selvfølgelig optimalt tidspunkt for utsendelse av dine e-poster og hvor ofte du bør sende. Alt dette læres fra effektanalysen som gjennomføres)

Fordelene med smartere e-postanalyse

  • Effektanalyse av all din historikk lærer deg hva som har fungert bra og dårlig - det finnes ingen bedre måte å lære på!
  • Unngå å leve etter etablerte og feilaktige «sannheter» - det er bedre å vite! Motta konkrete råd og innspill på detaljer du ikke visste hadde betydning
  • Bruk analyse til å besvare «myter» internt i organisasjonen – for eksempel når lønner det seg å sende ut e-poster eller hvor mange bilder bør brukes?
  • A/B testing tester kun to alternativer mot hverandre. Her lærer du av alle e-poster. Dette er kanskje enklere for din bedrift å gjennomføre i hverdagen?  Vi kan gi deg en oppdatert rapport i neste kvartal som forteller deg om du har forbedret e-postene eller ikke!

Smart og enkelt for deg

  • Du dumper over alle dine utsendte e-poster til oss, samt rapport på klikk. Det er alt vi trenger, og vi forklarer deg selvfølgelig hvordan!
  • Du mottar en dybdeanalyse av din e-post historikk basert på våre unike metoder og oppsummert i en rapport fra en av våre dyktige data scientists
  • Vi kan levere en tilsvarende analyse mot konvertering fra e-poster sendt til salg
  • Videre kan du få en analyse av dine konkurrenters e-poster på samme måte, men uten effektvurdering
  • CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå med sterk teoretisk og analytisk bakgrunn
  • Bruker moderne metoder og verktøy i våre analyser og vi er i dag 12 ansatte og i sterk vekst
  • CPM Analytics bistår kunder i å identifisere og tallfeste potensialene i kunde- og markedsaktiviteter, samt effektmåle disse
  • CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå med sterk teoretisk og analytisk bakgrunn 

  • Bruker moderne metoder og verktøy i våre analyser og vi er i dag 12 ansatte og i sterk vekst

  • CPM Analytics bistår kunder i å identifisere og tallfeste potensialene i kunde- og markedsaktiviteter, samt effektmåle disse

Ta kontakt for å høre mer om dette!

>