Smartere e-poster
Du har sikkert erfart at noen av dine e-poster har større effekt enn andre - nå kan du lære i dybden hvilke tema/budskap, emnetekster og utforming som gir de største gevinstene!
Vårt unike verktøy analyserer hele din e-post historikk og gir deg svar på hva som virker effektivt og gjør dine e-postkampanjer lønnsomme!
Effektanalyse med hjelp av avansert AI og maskinlæring
Vi dekomponerer alle dine e-poster i tusenvis av piksler og andre komponenter. Deretter benyttes AI, maskinlæring og tekstanalyse for å forstå effekter av innholdet i e-postene
Avansert AI og maskinlæring
På en helt unik måte, dekomponerer vi alle dine e-poster i tusenvis av piksler. Deretter benyttes AI, moderne maskinlæring og tekstanalyse for å forstå effekter av innholdet i e-postene.
Få enda større effekt av din mest effektive kommunikasjonskanal!
- E-postkommunikasjon er 40 ganger så effektiv som sosiale medier, og kostnadene til sosiale medier har økt med 31% på 12 måneder
- Å reaktivere både lojale og litt mer perifere kunder i din kundeportefølje er effektivt! De har allerede vist interesse for din merkevare og produkter
- E-poster er fleksible, kan enkelt endres og måles opp mot hverandre. Veldig enkelt å endre taktikk basert på innsikt
- Du kan til og med lære av dine konkurrenter - da sammenlikner vi innholdet i dine e-poster mot konkurrentenes! Dette har du IKKE sett før!
Den mest effektive kommunikasjon til dine beste kunder
- E-postkommunikasjon er x40 så effektiv som sosiale medier, og kostnadene til sosiale medier har økt med 31% på 12 måneder
- Har en god rekkevidde og en god kanal til å treffe kunder som er interessert i dine produkter
- E-poster er fleksible, kan enkelt endres og måles opp mot hverandre. Veldig enkelt å endre taktikk basert på innsikt
Hva betyr lesbarhet?
Hva er lesbarhet og betyr det noe? Alle e-poster har en lesbarhetscore, hva kan denne fortelle oss?
Riktig budskap i emnefeltet
Hvilke triggerord bør du ha i emnefeltet for å skape interesse? Hva er det som får kundene dine til å åpne og klikke i e-posten?
Fordeling av tekst og bilde
Hvor mye tekst eller bilder skal du ha i en e-post? Vi analyserer hvor mye bilder du har benyttet, og måler deretter resultatene.
Hvilke budskap fungerer?
Avansert tekstanalyse leser temaene i e-postene og gir deg informasjon om hvilke tema/budskap som skaper kundeinteresse
(I tillegg finner vi selvfølgelig optimalt tidspunkt for utsendelse av dine e-poster og hvor ofte du bør sende. Alt dette læres fra effektanalysen som gjennomføres)
Hva betyr lesbarhet?
Hva er lesbarhet og betyr det noe? Alle e-poster har en lesbarhetscore, hva kan denne fortelle oss?
Riktig budskap i emnefeltet?
Hvilke triggerord bør du ha i emnefeltet for å skape interesse? Hva er det som får kundene dine til å åpne og klikke i e-posten?
Fordeling av tekst og bilde
Hvor mye tekst eller bilder skal du ha i en e-post? Vi kan analyser hvor mye bilder du har benyttet, og måler deretter resultatene.
Hvilke budskap fungerer?
Avansert tekstanalyse leser temaene i epostene og gir deg informasjon om hvilke tema/budskap som skaper kundeinteresse
(I tillegg finner vi selvfølgelig optimalt tidspunkt for utsendelse av dine e-poster og hvor ofte du bør sende. Alt dette læres fra effektanalysen som gjennomføres)
Fordelene med smartere e-postanalyse
- Effektanalyse av all din historikk lærer deg hva som har fungert bra og dårlig - det finnes ingen bedre måte å lære på!
- Unngå å leve etter etablerte og feilaktige «sannheter» - det er bedre å vite! Motta konkrete råd og innspill på detaljer du ikke visste hadde betydning
- Bruk analyse til å besvare «myter» internt i organisasjonen – for eksempel når lønner det seg å sende ut e-poster eller hvor mange bilder bør brukes?
- A/B testing tester kun to alternativer mot hverandre. Her lærer du av alle e-poster. Dette er kanskje enklere for din bedrift å gjennomføre i hverdagen? Vi kan gi deg en oppdatert rapport i neste kvartal som forteller deg om du har forbedret e-postene eller ikke!
Smart og enkelt for deg
- Du dumper over alle dine utsendte e-poster til oss, samt rapport på klikk. Det er alt vi trenger, og vi forklarer deg selvfølgelig hvordan!
- Du mottar en dybdeanalyse av din e-post historikk basert på våre unike metoder og oppsummert i en rapport fra en av våre dyktige data scientists
- Vi kan levere en tilsvarende analyse mot konvertering fra e-poster sendt til salg
- Videre kan du få en analyse av dine konkurrenters e-poster på samme måte, men uten effektvurdering
- CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå med sterk teoretisk og analytisk bakgrunn
- Bruker moderne metoder og verktøy i våre analyser og vi er i dag 12 ansatte og i sterk vekst
- CPM Analytics bistår kunder i å identifisere og tallfeste potensialene i kunde- og markedsaktiviteter, samt effektmåle disse
- CPM Analytics er et rådgivnings- og analysebyrå med sterk teoretisk og analytisk bakgrunn
- Bruker moderne metoder og verktøy i våre analyser og vi er i dag 12 ansatte og i sterk vekst
- CPM Analytics bistår kunder i å identifisere og tallfeste potensialene i kunde- og markedsaktiviteter, samt effektmåle disse
Ta kontakt for å høre mer om dette!