Målinger av kundeopplevelser og kundetilfredshet
Fornøyde kunder skaper vekst og lønnsomhet og er overordnet mål i mange virksomheter. Kundene må være fornøyde både i de enkelte opplevelser de har med merkevaren og med relasjonen de har til merkevaren.
Målinger av kundeopplevelser gjøres ved systematiske målinger av kunder etter at de har vært i kontakt med merkevaren hvor fokuset er på tilfredshet med den konkrete episoden. Formålet er her å identifisere svikt i leveranser slik at kvaliteten i produksjon og kundeservice forbedres.
Målinger av tilfredshet med relasjonen gjøres typisk en gang i året. Formålet er sikre at kundenes forventninger innfris og utvikles slik at relasjonen med de enkelte kundene blir sterkere.
Vår leveranse er et system for løpendemåling og rapportering av kundenes tilfredshet med leveranser og med relasjonen. I tillegg gjennomføres statistiske analyser som rapporteres og brukes i forbedringsarbeidet.
Økt konkurransekraft
CPM Analytics er en partner for bedrifter som ønsker å forstå sine kunder og utvikle effektive strategier for å øke konkurransekraften. Med dyp adferds- og samfunnsvitenskapelig innsikt og skreddersydde løsninger, hjelper CPM Analytics sine kunder med å tilpasse seg et stadig skiftende marked og oppnå bærekraftig vekst.
Skal vi ta en prat?
Fortell oss hvordan vi kan hjelpe bedriften din i skjemaet, så svarer vi deg så fort vi kan!