Digital reklameeffekt overvurderes!
Kanskje du har undret deg over manglende salg fra digital reklame, eller stusset over rapportene som viser høy effekt uten[...]
Får du salgseffekt av kundeklubben din?
Har din bedrift en kundeklubb, et lojalitetsprogram eller en e-postliste som dere benytter for å nå ut til deres potensielle[...]
Hva er egentlig en kundestrategi?
Det overordnede målet er vekst i kundeporteføljens verdi En kundestrategi er en overordnet plan for hvordan bedriften tenker å øke[...]
Kundestrategi eller produktstrategi?
Hvordan sikre en helhetlig forretningsstrategi og suksess i markedet? De fleste bedrifter har fokus på produkter i sin forretningsstrategi. I[...]
Spørreundersøkelser i en stordataverden
Norske bedrifter samler mer kundedata enn noensinne, takket være større kapasitet for lagring og bedre rutiner for registrering og datahåndtering.[...]
Lurer du på hvor det er mest lønnsomt å åpne ny butikk?
Går du med planer om å åpne ny butikk, og lurer på hvor det er mest hensiktsmessig å plassere seg,[...]
Kommandosentral for strategisk markedsføring
Bedrifter trenger en strategisk kommandosentral, en «Marketing Intelligence»-enhet som fungerer som et nav i organisering av markedsføring i en digital[...]
Kundesentrisk – hva må til?
Mange ledere ønsker at deres bedrift skal bli kundesentriske, men vet ikke hva det innebærer. Her får du vite hva[...]
>