E-postmarkedsføring enklere enn noen gang med vår emnegenerator!
Drømmer du om å øke åpningsraten og effektiviteten for e-postkampanjene dine? For at du skal få dine kunder til å åpne og lese e-postene dine, må emneteksten være selgende og relevant. CPM Analytics har utviklet en emnegenerator som hjelper deg med nettopp dette. Prøv den ut i dag og se hvordan den kan bidra til økt åpningsrate og salgsvekst fra dine e-postkampanjer!
Emnetekster – viktigere enn du tror!
Er du lei av å sende e-postkampanjer som få faktisk åpner? Ønsker du å lære mer om hvordan du kan[...]
Konkurransefortrinn gjennom prisovervåking!
I et stadig tøffere marked med prispress og dyktige konkurrenter, blir det mer og mer vanlig å holde seg oppdatert[...]
Revolusjonerende AI for innholdsproduksjon!
Er du lei av å slite med innholdsproduksjon? Møt revolusjonerende ChatGPT, en tekst- og språkmodell som kan effektivisere arbeidet ditt[...]
Smartere benchmarking innen kjededrift
Den vanligste praksis for benchmarking er å sammenligne salgstall mellom butikker. Butikkene med de laveste salgstallene antas å ha et[...]
Kutt reklame som ikke gir effekt!
Mange bedrifter bruker for mye penger på reklame med ubetydelig eller ingen reklameeffekt, hverken på kort eller lang sikt. Styre[...]
Butikkdødens redning?
Ved hjelp av kunstig intelligens, maskinlæring og avanserte statistiske modeller har CPM Analytics utviklet et helnorsk verktøy som lar butikkjedene[...]
Digital reklameeffekt overvurderes!
Kanskje du har undret deg over manglende salg fra digital reklame, eller stusset over rapportene som viser høy effekt uten[...]
Får du salgseffekt av kundeklubben din?
Har din bedrift en kundeklubb, et lojalitetsprogram eller en e-postliste som dere benytter for å nå ut til deres potensielle[...]
Hva er egentlig en kundestrategi?
Det overordnede målet er vekst i kundeporteføljens verdi En kundestrategi er en overordnet plan for hvordan bedriften tenker å øke[...]
Kundestrategi eller produktstrategi?
Hvordan sikre en helhetlig forretningsstrategi og suksess i markedet? De fleste bedrifter har fokus på produkter i sin forretningsstrategi. I[...]